Další příspěvky

Další příspěvky naleznete na http://kokiho-blog.webnode.cz//

29.5.15

Cenzura internetu

Dnešního dne jsem odeslal podepsaný email poslancům A. Babišovi, J. Zlatuškovi a S. Polčákovi, kteří mne podle mého volebního obvodu zastupují. Mail jsem poslal prostřednictvím webu http://napistejim.cz .


Dobrý den,

obracím se na Vás, vážený pane poslanče, jako na toho, kdo zastupuje mne a mé zájmy v PS ČR. Jsem znepokojen snahami o regulaci internetu, vyjádřenými v návrhu nového zákona o hazardních hrách, který předložilo MF ČR.

Proto Vás zdvořile žádám, abyste mým jménem hlasoval PROTI PŘIJETÍ tohoto zákona.

K nesouhlasu mne vede přesvědčení, že je to naprosto nepřijatelný a protiústavní cenzurní zásah do svobody Internetu, který může mít v budoucnu dalekosáhlé následky. Konkrétně pak nesouhlasím:

- s blanketním ustanovením podle § 82 návrhu, který pravomoc k zablokování internetového serveru svěřuje neznámému a nekontrolovatelnému úředníkovi, který za své rozhodnutí nenese žádnou odpovědnost a jehož rozhodnutí je de facto nepřezkoumatelné (dikce návrhu "...zejména internetová stránka..." dovoluje i velmi extenzívní výklad);

- s tím, aby se prostředky získanými z mých daní plýtvalo na vytvoření a provoz systému, o kterém jako odborník už apriori vím, že nutně musí být nefunkční a který lze velmi snadno obejít.

S pozdravem...


Pokud s mým názorem souhlasíte, prosím, pošlete své vyjádření i svým poslancům. Jedině tehdy, když si poslanci uvědomí, že by také příště nemuseli být zvoleni, je nějaká naděje na změnu.

Více zde: https://apps.odok.cz/kpl-detail?pid=KORN9PQFJEEQ

Žádné komentáře: