Tak jsem zase jednou použil služeb internetového bankovnictví České spořitelny, Nejdůvěryhodnější to banky roku 2004. A dobře mi tak.
Uznávám, že tentokrát si za to můžu sám, měl jsem si dát pozor a transakci zadat správně. Bohužel, člověk je tvor chybující, a tak jsem čísílka na platebním příkazu popletl. Moc mě to mrzí a kdybych věděl, jak internet banking ČS funguje, mrzelo by mě to ještě víc.
Jedná se o to, že na chybu jsem přišel okamžitě po odeslání. Je časné dopoledne, ta špatně zadaná transakce se uskuteční nejdřív v 17 hodin, a tak by člověk předpokládal, že je dost času s tím něco udělat. Opak je pravdou. Prostě to nejde. Geniální a cenami ověnčená aplikace Internet banking České spořitelny to prostě neumí. Marná byla moje snaha, nejde to ani přes pobočku, ani přes horkou linku, nejde to vůbec.
Chtěl bych se s ostatními uživateli podělit o návod, jak se to přece jen zařídit dá:
Okamžitě musíte "vyčistit" účet a držet ho prázdný ještě 3 dny. Teprve pak se transakce automaticky vyhodnotí jako neproveditelná a sama se zablokuje. V mém případě stačilo obejít pár bankomatů a z každého vybrat částku větší než malou, až se zůstatek přiblížil nule. Také jsem mohl celý zůstatek převést na účet u jiné banky - kdybych to udělal na pobočce která vede můj účet, provedlo by se to rovnou a v 17 hodin už by automat neměl z čeho brát. Ale to bych jim zbytečně dopřál poplatky za převod. Podle mého názoru si za takovéhle "služby" zaslouží spíš karabáč než poplatky, ale chápu, že bankéři mohou být jiného názoru.
Žádné komentáře:
Okomentovat