Milý český telecome,
už dlouho mě štve, jak se mnou jako se zákazníkem zacházíš a jak se mi pod různými záminkami snažíš zdražit telefonování. Dlouho jsem to byl ochoten přetrpět. Pro svou práci potřebuji, aby mne v seznamu dokázali najít i úplně cizí lidé, a tak jsem, se skřípěním zubů, platil víc a víc.
Každý pohár jednou přeteče a ten tvůj, milý český telecome, přetekl s dnešním zdražením.
Tvůj mluvčí nám asi vysvětlí, že vlastně o žádné zdražení nejde, protože meziměstské hovory a také hovory na Aljašku a dokonce i na souostroví Svatý Kryštof a Nevis budou levnější, takže na tom vlastně vyděláme. Já na to ale odpovídám, že mne vůbec nezajímá, co stojí telefonáty do exotické ciziny. Nikdy jsem tam netelefonoval a asi ani nikdy telefonovat nebudu, proto se mne to nijak netýká. Pokud ti, milý český telecome, zlevnění meziměstských a mezinárodních hovorů nahrne spousty zákazníků, je to naprosto v pořádku. Je jen a jen tvoje věc, jestli tomu věříš. Ale pokud se domníváš, že tví zákazníci jsou nemyslící hlupáci, pak se obávám, že asi budeš zklamán.
Tvůj mluvčí nám asi vysvětlí, že vlastně o žádné zdražení nejde, protože dostaneme další volné minuty navíc, a tak na tom vlastně vyděláme. Já na to ale odpovídám, že mne volné minuty vůbec nezajímají. Už teď jich neprotelefonuju ani polovinu a kdybys mi přidal ještě volnou hodinu, nic se na tom nezmění. Nemám komu a proč volat. Pravda, před několika lety jsme po volných minutách toužili, potřebovali jsme je na modemové připojení k internetu. Jenže tenkrát jsi se na nás, milý český telecome, vykašlal. Za to můžeš teď třikrát hádat, co se ti dnes na tvoje volné minuty.
Tvůj mluvčí se nám asi bude snažit vysvětlit ještě ledacos. Tedy, vlastně ne, už ne nám. Protože mne se to už nebude týkat. Já beru nůžky a ---
2 komentáře:
Super!!! Zákazníkem Telecomu nejsem už něco přes rok. Byl jsem tam kvůli Internetu a jak k nám dorazil Karneval, neváhal jsem ani chvilku... Dopis mi ale naprosto hovoří z duše, jako by mi bral slova přímo z pusy :-)
hustý
Okomentovat