Další příspěvky

Další příspěvky naleznete na http://kokiho-blog.webnode.cz//

24.3.15

Děkujeme, stateční osvoboditelé!

Nevím, proč americký konvoj u nás vyvolal takový rozruch.
Já jsem za něj dokonce vděčný!

V poslední době jsem v diskusích s přáteli, na blozích a diskusních fórech pozoroval určitou roztříštěnost, názorovou nejednotnost a tendenci k plytkým diskusím o věcech bezvýznamných. Naštěstí se do věci vložily USA prostřednictvím svých loutek v NATO a seslaly na nás první varování v podobě dragounské jízdy po zuby ozbrojeného konvoje.

Už dlouho Čechy tak silně nesjednotilo!
Už dlouho jsme neměli tak jasný a vyhraněný názor, jako právě na konvoj! Už dlouho jsem nezaznamenal tak jednoznačný odpor proti zapojení ČR do zločinných válek. Naposledy nás takhle sjednotil radar, který nás měl chránit proti střelám ze Zimbabwe.

Jedině díky konvoji se ukázalo, kdo pracuje v cizím žoldu. Takže díky, mafiáne Tykadlový Íčko, za jasná slova. Díky, Sašo Křivohubý, za ukázku, co by nás čekalo, kdyby ses dostal k moci. Samozřejmě také díky našim předním televizním hvězdám!

Zvláštní dík pak vyslovuji panu Klvaňovi, o kterém jsem se dočetl, že snad je významným profesorem. Pokud je to pravda, tak mu děkuji za důkaz, v jakém stavu se nachází naše školství. I když na základě páně Klvaňových výroků spíše soudím, že jde o novinářský omyl a že správně mělo být uvedeno, že je léčen významným profesorem. Bohužel, zatím bezvýsledně.

Žádné komentáře: