Další příspěvky

Další příspěvky naleznete na http://kokiho-blog.webnode.cz//

8.12.14

Blogy a diskuse

Poprvé jsem si toho všimnul na zahraničních odborných serverech. Velmi, převelmi často se tam vyskytují diskusní příspěvky typu "Potřebuji udělat to a to a nevím, jak - poraďte". Vždycky jsem mile překvapen, když se pod takovým dotazem objeví spousta konkrétních odpovědí a nápadů.
Někdy to jsou odpovědi a rady na vysoké odborné úrovni, jindy jsou to spíš jen nedodělané nápady. Ale vždycky to jsou příspěvky, ze kterých úplně sálá snaha poradit, pomoct.
Snad se mi ještě nestalo, že bych narazil na příspěvek typu "to jsi pěkný blb, když takovou základní věc". Tečka, žádná rada, jen výron přebujelého ega - tak s tím se tam opravdu nesetkávám.
Zato na českých diskusích je tomu spíše naopak. Hlavně na těch politických.
Stačí se podívat do náhodně vybrané diskuse, třeba na http://blog.aktualne.cz/:


EM > ZB
Neříkejte. Psala jsem, že si tu hypotéku brali před více než 10 lety! Umíte číst???
Vy dva nevíte, že platy poklesly nejdříve na periférijích a až v současnosti se krize projevila až v matičce Praze? V době, kdy si má kamarádka pořizovala hypotéku bral její manžel okolo 25 tisíc čistého a ona měla stejně jako já, 16 tisíc čistého v průměru.
Jo to by jste pánové museli ty frňáky vytáhnout z nejbohatšího kraje a zjistit kdo na krizi nejvíce doplatil!
Blbě žvanit vy povedení demokraté umíte, ale jak dopadla neslavně česká republika po slavné transformaci, už nepíšete....

ZB>EM
Tak předně se nebavím s Vámi. Ale když už se tedy jaksi dožadujete pozornosti, pak Vám napíši toto:
Uvedla jste, že uvěřili nějakým šoumenům. Pokud si někdo bere hypotéku na základě víry, tak je magor. Tečka.
Jinak jsem z jižních Čech, což také není zrovna bohatý region a plat mám průměrný. Přesto jsem s ním spokojen.
 

mb > ZB
tak to jste dítě štěstěny ... já mám plat podprůměrný a celkem me to se ... štve ...
 

ZB > mb
Pane mb, vzhledem k mým životním potřebám mám skoro nadbytek.
 
 atd.



Pro další příklady nemusím chodit daleko. V poslední době autoři omezili diskuse na řadě výborných serverů, třeba na http://tribun.name/, na https://vlkovobloguje.wordpress.com/ a dokonce i na http://www.dfens-cz.com/.
Diskuse se totiž nesou v silně osobním duchu. Se snahou urážet, když už nemám argumenty. Nemluvě už o tom, že mnohé diskuse nesou znaky, že do nich jsou nasazeni trollové, kteří mají za úkol jakoukoliv konstruktivní diskusi v zárodku potlačit.
Zajímalo by mne, jestli to dělají z blbosti, nebo za cizí peníze?
Nechci si připustit, že by to taky mohla být naše národní vlastnost...

2 komentáře:

Tribun řekl(a)...

Moc bych se nedivil, kdyby za tím bylo pochroumané sebevědomí a ztráta jistoty a identity. Když nevím čí jsem a bojím se, tak budu alespoň hodně řvát a machrovat, abych sám sebe přesvědčil, že vím co dělám a že jsem důležitý. Jen opravdu malí si potřebují hrát na velké, protože opravdu velcí vědí, že jsou velcí.

pupik řekl(a)...

Bohužel, musím souhlasit.