Další příspěvky

Další příspěvky naleznete na http://kokiho-blog.webnode.cz//

7.1.08

Nechci radar

Na Googlu jsem našla video, které potvrzuje všechnu
špínu, hnus a korupci, které jsme doposud jen tušili.

http://video.google.com/videoplay?docid=8988743492919612368&hl=

Nechci radar a je mi jedno, jestli je zdraví škodlivý
nebo naopak zdraví prospěšný. Je mi jedno, jestli radar
bude namířen proti neexistující hrozbě z Koreje, Iránu
nebo Ruska. Je mi jedno, co hlásají podplacení heroldi
Jediné Pravdy. Radar prostě nechci.

Nechci podporovat darebáky, kteří si říkají "vláda".
I proto se připojím k bojkotu amerického zboží.

A prosím všechny, komu ještě zbyla trocha hrdosti v těle:

- šiřte toto video
- pošlete informaci všem přátelům a známým
- je toho málo, co můžeme udělat, tak to udělejme!

Kdo, když ne my? Kdy, když ne teď?

5 komentářů:

Tribun řekl(a)...

Jenže jsou lidé, kteří ho chtějí. A jací jsou to lidé nejlépe pochopíte, když si přečtete názory jistého Sunfreedoma, se kterým jsem se střetl v této diskusi: http://blog.wuwej.net/show.php?id=1169984400000

Ten člověk má snad hnědou i krev :-((

Anonymní řekl(a)...

Sunfreedom tam otevřeně prohlašuje:

"Ano. Schvaluji válku jako prostředek dosažení cílů. Dělo se to od nepaměti, nevím, proč by to teď mělo být jiné. Země je plná zlobivých hochů - a je jedno, jestli myslíme teroristy, komunisty, Palestince nebo Vás, Tribune (mrk). Ztotožnil jsem se totiž s neorealistickým výkladem mezinárodních vztahů. Je třeba se s nimi vypořádat silou, protože po dobrém to nepůjde."

Smutné. Komentáře netřeba. Mrzí mne, že se také počítá mezi lidi.

Tribun řekl(a)...

To nebylo to nejhorší. Mnohem horší je jeho obhajování mučení a schvalování lži a podvodu (incident v Tinkinském zálivu) jako standardního politického nástroje.

Anonymní řekl(a)...

Neměl jsem sílu, číst to celé :-(

Anonymní řekl(a)...

Informace o radaru, postoj EU k raketové obraně, názory vojenských odborníků, aktuální vývoj situace. K zamyšlení a utvoření vlastního názoru na:

http://otevreny-obcasnik.euweb.cz